Eline Jansen wint GP de Morbihan

Zaterdag 09 mei 2026

Women - Eline Jansen heeft de GP de Morbihan gewonnen. De renster van  VolkerWessels bleef Sydney Swieringa - vorig jaar nog rijdend voor Watersley - voor in Plumelec.

Emilie Morier werd derde. Mijntje Geurts zevende.

“We moesten vroeg starten en het was een korte koers. De meiden maakten de koers hard vanaf halfweg koers en controleerden eigenlijk alles. Iedereen reed super sterk waardoor we nog maar met ongeveer 20 over waren. Op de laatste klim viel iemand aan en toen probeerde ik naar het wiel te springen en ging ik erop en erover. Ik ben super blij dat ik het kon afmaken na al het harde werk van de meiden!”

 



Eerder...

Women Nieuwsberichten

Powered by Manieu.nl