Volg ons

Facebook  Instagram  YouTube

Lotto en BrandLoyalty twee jaar verbonden aan wielerploeg Belkin

Woensdag 30 juli 2014

Elite men - Het Belkin Cycling Team en de schaatsploeg Team BrandLoyalty hebben vandaag een formele intentieverklaring getekend met Lotto en BrandLoyalty. De kansspelorganisatie en het bedrijf dat loyaliteitsprogramma’s bedenkt en ontwikkelt spreken hiermee de ambitie uit om hoofdsponsor en subsponsor te worden van zowel de wieler- als schaatsploeg.

Volgens Arno de Jong, Marketing Directeur van De Lotto, is de samenwerking met het team van schaatscoach Jac Orie en de wielerploeg van Richard Plugge ‘een unicum in de Nederlandse sportwereld’. “We gaan uit van een samenwerking voor twee jaar met een optie voor nog eens twee jaar. Daarmee zou Lotto naamgever worden van de eerste gecombineerde Nederlandse wieler- en schaatsploeg. Gezamenlijk bespreken we nu de invulling van de details. Alles is erop gericht dat Lotto en BrandLoyalty de krachten bundelen en de eerste professionele schaats- en wielerploeg het komende seizoen van start gaat.”

Plugge: 'uniek concept'

Richard Plugge zegt namens de huidige Belkin-wielerploeg: “We gaan met deze samenwerking de huidige visie van ons team verder uitbouwen. De afgelopen periode tijdens de Tour de France hebben wij als team schouder aan schouder opgetrokken en opnieuw de wielersport teruggebracht waar het hoort: in de harten van de fans! Met dit unieke concept komen de grootste Nederlandse duursporten samen. Ons team kijkt uit naar de start van dit unieke project.”

Naam niet bekend

Lotto en BrandLoyalty doen op dit moment geen mededelingen over de naam van de nieuwe ploeg, de kleuren, welke renners en schaatsers er in de ploeg komen en de hoogte van het beschikbare budget.

Foto: © ASO



Eerder...

Elite men Nieuwsberichten

Powered by Manieu.nl