Nederlands jongensteam wint brons op JOS
Vrijdag 22 augustus 2014
National - Op de Jeugd Olympische Spelen heeft het Nederlandse jongensteam - bestaand uit Niek Kimmann en Wiebe Scholten - een bronzen medaille veroverd. De selectie van de KNWU lag eerst op koers voor goud, zakte toen naar de zilveren positie, maar wist uiteindelijk met een bronzen medaille het strijdtoneel te verlaten.De twee Nederlanders kwamen ieder op twee onderdelen uit. Kimmann - wereldkampioen bij de junioren op dit onderdeel - won op de BMX.
Bronze!!! http://t.co/SlevXKs81x
— Rob vd Wildenberg (@robvdwildenberg) 22 augustus 2014
Eerder...
- KNWU heeft half jaar voor opvolging Leeser
- Bol en Sonnemans winnen in Berg en Terblijt
- Wijma, Herman, Vrij en Van den Burgh winnen tijdrit Kreileroord
- Winnaars Omloop Nijeveen leggen basis in ploegentijdrit
- Adelaar en MRDH winnen ploegentijdrit Nijeveen
- Otto Ebbens en Team NH winnen ploegentijdrit Nijeveen
- Live verslag Omloop van Nijeveen
- Van der Tuuk en Uijen winnen in Hoge Hexel
- Van den Boogaard wint Omloop Simpelveld
- Belgen boven in Kersenronde Mierlo
- Kramer en Van ´t Hof eerste in Land Kleine Hein
- Land van Bartje krijgt twee internationale winnaars
- KNWU krijgt nieuwe directeur-bestuurder
- Bunning grijpt zege op Col du VAM
- Tijdrit-en klimmersbenen gevraagd op Col du VAM
- Wielerdag in Roden gaat niet door
- Luke Chow wint Omloop Breda bij junioren
- KNWU ziet weer stijgende lijn in licentieaantallen
- Splinter van ’t Hoff blijft jagende groep net voor
- Bo Kramer de rapste in Philippine
- Toekomstcup gaat verder in Zeeuws-Vlaanderen
- Rowan van Oord wint Wim Hendriks Trofee
- Houtse Linies ook voor nieuwelingen en junioren
- KNWU-selecties voor E3 Prijs en Parijs-Roubaix
- Jeucken en Broeren blijven leiden in Tokomstcup






