Marianne Vos hervat de training
Donderdag 18 januari 2018
Offroad - Marianne Vos heeft de training kunnen hervatten. Door ziekte miste de oud-wereldkampioene in het veld onder meer het NK Veldrijden. Ook voor de wereldbeker in Nommay voelde zij zich niet fit genoeg.Ze gaat nu op trainingskamp. “Ik heb er wegens ziekte even uit gelegen. Om volledig fit te worden en terug op niveau te komen heb ik in deze fase meer aan een trainingskamp dan aan een cross. Op Mallorca voeg ik me bij Pauliena Rooijakkers, mijn ploeggenoot die daar al een paar dagen is."
De bedoeling is dat Vos na haar stage deelneemt aan de wereldbekercross in Hoogerheide. Daarna is er nog één week te gaan tot aan het wereldkampioenschap op de Cauberg in Valkenburg. “Ik weet dat het scenario verre van ideaal is, maar ik voel me fitter en dat is alweer een stap vooruit.”
Foto: © Sportfoto
Eerder...
- Bartje 200 afgelast door stormschade
- Pieterse is tweede in WB Leogang
- Van der Duin en Jongedijk winnen 11 van Peest
- Lorena Wiebes wint Marly Grav
- NK Veldrijden naar Gemert
- Worst verkast naar team Sven Nys
- Onderdak voor Kamp en Hendrikx
- De Vries en Jongedijk in Andalucia Bike Race
- Van der Heijden wint in Oostmalle
- Nieuwenhuis wint X2O Trofee
- Alvarado naar de winst in Brussel
- Dat is 20 voor Lucinda Brand
- Voor Van Alphen zit het seizoen erop
- Polsblessure voor Bart Lemmen in Oman
- Jasper Ockeloen op herhaling in Beachrace Petten
- Alvarado troeft Brand af in Lille
- Van Alphen wint Superprestige
- Van der Heijden tweede in Maldegem
- Parkcross in Maldegem met veel Nederlanders
- Mathieu schrijft symphonie acht
- Hulst wil WK Veldrijden in 2032 opnieuw
- Bentveld pakt de titel vrouwen U23
- Appel naar titel op NK Strandrace
- Wereldtitel voor Delano Heeren
- Deelnemers en rugnummers WK Veldrijden Mannen en Beloften-vrouwen






