Worst sluit wisselvallige winter af met winst
Zondag 20 februari 2022
Offroad - Annemarie Worst heeft de sluitingscross van Oostmalle gewonnen. De Gelderse van 777 trok na een pittig duel met Europees kampioene Lucinda Brand de zege naar zich toe.Worst trok net voor het WK de conclusie dat ze nog iets te wisselvallig was geweest dit seizoen. Door een coronabesmetting miste ze de mondiale titelstrijd, maar ze pakte de draad we weer voortvarend op.
''Het gaat goed, het is bijna jammer dat het seizoen er nu op zit'' concludeerde ze.
Worst kreeg Denise Betsema en Lucinda Brand mee op het podium.
Bij de mannen won Laurens Sweeck. Beste Nederlander werd nationaal beloftenkampioen Mees Hendrikx op plek zeven.
Foto: © Sportfoto
Eerder...
- Bartje 200 afgelast door stormschade
- Pieterse is tweede in WB Leogang
- Van der Duin en Jongedijk winnen 11 van Peest
- Lorena Wiebes wint Marly Grav
- NK Veldrijden naar Gemert
- Worst verkast naar team Sven Nys
- Onderdak voor Kamp en Hendrikx
- De Vries en Jongedijk in Andalucia Bike Race
- Van der Heijden wint in Oostmalle
- Nieuwenhuis wint X2O Trofee
- Alvarado naar de winst in Brussel
- Dat is 20 voor Lucinda Brand
- Voor Van Alphen zit het seizoen erop
- Polsblessure voor Bart Lemmen in Oman
- Jasper Ockeloen op herhaling in Beachrace Petten
- Alvarado troeft Brand af in Lille
- Van Alphen wint Superprestige
- Van der Heijden tweede in Maldegem
- Parkcross in Maldegem met veel Nederlanders
- Mathieu schrijft symphonie acht
- Hulst wil WK Veldrijden in 2032 opnieuw
- Bentveld pakt de titel vrouwen U23
- Appel naar titel op NK Strandrace
- Wereldtitel voor Delano Heeren
- Deelnemers en rugnummers WK Veldrijden Mannen en Beloften-vrouwen






